Vše, co potřebujete vědět, než začnete
Eventy sú stretnutia, ktoré sa konajú na vzdelávacie, marketingové, zábavné alebo spoločenské a obchodné vzťahy. Ľudia v zásade navštevujú Eventy, aby sa dozvedeli niečo nové o určitom téme, a zároveň prichádzajú s určitými očakávaniami - chcú stretnúť ľudí s rovnakými záujmami, s ktorými sa môžu podeliť o svoje skúsenosti alebo sa spojiť a v neposlednom rade očakávajú, že sa pobaví.
Ako už názov napovedá, sú udalosti, ktoré sa konajú vo virtuálnom prostredí, a teda bez nutnosti fyzicky prítomných účastníkov na konkrétnom mieste, ako je tomu na osobných udalostiach. Všetky relácie prebiehajú online a účastníci interagujú na svojich počítačoch alebo mobilných zariadeniach.
V našej aplikácii pre Vás pripravíme užívateľsky prívetivé prostredie pre mobilné zariadenia aj notebook.
Virtuálne konferencie alebo online workshop je v dobe sociálneho dištancovanie dokonalým riešením.
Najväčšou výhodou virtuálnej udalosti je väčší počet účastníkov, ktorého môžete dosiahnuť. Účastníci môžu pochádzať z takmer akéhokoľvek kúta sveta a stále majú prístup k vašej udalosti. Pre účastníkov môže byť pohodlné, že sa môžu zúčastniť zo svojich domovov, kancelárií, proste odkiaľkoľvek.
Tlačové materiály (ako je program, brožúry, letáky, mapa miest atď.), Ktoré môžu pohltiť veľkú časť vášho rozpočtu, zasielate online formou. Taktiež sa nemusíte starať o ďalšie prvky (jedlo a pitie, hostesky) a ak nepotrebujete virtuálne štúdio, nemusíte riešiť priestory pre akciu. Ak sa chcete zúčastniť virtuálne udalosti, nemusíte cestovať nikam ďaleko. Ušetríte náklady na letenkách alebo palive. Zníženie uhlíkovej stopy je dobré pre naše životné prostredie, čo je skvelý bonus.
Obsah virtuálneho eventu je možné nahrať, uložiť a opakovane použiť napr. ako marketingový nástroj pre zvýšenie prevádzky vášho webu.
Pri organizovaní virtuálneho eventu sa nemusíte starať o veci, ako je miesto, kde sa bude vaša akcia odohrávať; bude tam dosť miesta a miest pre všetkých; nemusíte sa zaoberať cateringom ani tým, kto sa postará o účastníkov; atď.
Je logické, že vzdialenosť nehrá u virtuálnych udalostí žiadnu úlohu. Budete mať rečníkov z celého sveta a ponúknete svojim účastníkom ešte väčšiu pridanú hodnotu.
Vzhľadom k tomu, že udalosť beží online, je ľahšie získať prístup ku všetkým dátam a vyhodnotiť udalosti v reálnom čase. Dáta si tiež môžete uložiť pre budúcu analýzu.
Nič sa nevyrovná priamemu osobnému kontaktu, keď hovoríme o spájaní ľudí. Účastníci majú tendenciu sa zapájať oveľa menej, keď sedia pred displejom, namiesto skutočnej osoby. Existuje však veľa softvérov a platforiem pre eventy, ktoré vám pomôžu ľahko sa s týmto problémom vyrovnať.
Hybridné eventy kombinujú to najlepšie z oboch svetov. Kým virtuálna konferencia prebieha plne online a bežná konferencie plne offline, hybridný event všetko spojí. Je to v zásade bežný event s presahom do virtuálneho sveta.
Múdry preklad s.r.o. vám ponúkne virtuálne 3D štúdio, kde vieme vytvoriť prakticky akékoľvek prostredie!
V našej aplikácii pre vás pripravíme užívateľsky prívetivé prostredie pre mobilné zariadenia aj notebook.
Najväčšou výhodou virtuálnej udalosti je väčší počet účastníkov, ktorého môžete dosiahnuť. Účastníci môžu pochádzať z takmer akéhokoľvek kúta sveta a stále majú prístup k vašej udalosti. Pre účastníkov môže byť pohodlné, že sa môžu zúčastniť zo svojich domovov, kancelárií, proste odkiaľkoľvek.
Hybridné udalosti majú tendenciu mať veľký dosah, pretože kombinujú online a offline účastníkov. Sponzoring nie je len o peniazoch. Viac účastníkov znamená aj väčší dosah v mediálnom svete, čo zvýši hodnotu vašej akcie.
Nevýhody Pri príprave akcie je nutné myslieť na oba druhy návštevníkov (klasický návštevník konferencie i online hosť). Je vhodné vymyslieť cesty, ako ich môžete prepojiť a zapojiť. Nechajte ich klásť živé otázky, hlasujte v anketách v reálnom čase, ohodnoťte svoje reproduktory, komunikujte na diaľku atď.
Organizujte virtuálne eventy, ktoré zapoja účastníkov na maximum. Umožnite účastníkom sledovať živé prenosy alebo videá a komunikovať priamo cez aplikáciu.
Aplikácia bude na mieru upravená podľa potrieb objednávateľa!
S našou aplikáciou sa návštevník nestratí. Jednoduché a intuitívne prepínanie medzi programom, jednotlivými sálami a rečníkmi.
Nezáleží na tom, či sa vaša akcia koná v jednej miestnosti jedno popoludnie alebo v šiestich halách po celý víkend.
Plánujete na vašej akcii workshopy? Nastavíme pre každý z nich ľubovoľnú kapacitu a necháme vašich účastníkov, aby si workshop rezervovali priamo z aplikácie!
Každý účastník si môže priamo v aplikácii vytvoriť svoj vlastný plán prednášok a workshopov, a vidieť ich na jednej obrazovke. Notifikácia zabezpečí, že žiadnu z nich neprošvihne.
Živé streamovanie videa PRIMOVE aplikáciu. Možnosť sledovať záznam konferencie/workshopu až rok po ukončení akcie. Podpora všetkých najznámejších služieb pre zdieľanie videí.
Vstupenky s unikátnym QR kódom vnútri aplikácie budú pripravené vnútri aplikácie. Na vašej akcii vďaka QR čítačke urýchlime registráciu.
Pozbierajte množstvo spätnej väzby ako nikdy predtým a pozrite sa na vašu konferenciu z perspektívy účastníka.
Aplikácia pomáha používateľom networkovať. Vďaka tejto funkcii sa môžu účastníci konferencie prepojiť, chatovať s ostatnými užívateľmi a vytvoriť si tak ľahko nové pracovné i obchodné kontakty.
Na každej otázke záleží. Aplikácia umožňuje užívateľom klásť otázky rečníkom v reálnom čase a poskytuje možnosť hlasovať pre najzaujímavejšie z nich. Iba najlepšie hodnotené otázky sa dostanú do Top 10 na projektore.
Zapojte publikum pomocou ankiet. Spýtajte sa účastníkov na ich názor a umožnite im hlasovať pomocou Aplikácie. Zozbierajte odpovede v reálnom čase a zobrazte ich naživo na projektore.